Χωρίς τελείες


Η αφορμή

2014-12-17 01:20

Η αφορμή για να ξεκινήσει αυτό το blog δεν ήταν παρά μία αμερικανιά, η οποία στην αρχή δεν έριξε το κεντρί της καθ' αυτόν τον τρόπο πάνω μου. Υπήρχε μία διασκεδαστική πρώτη οπτική και ακουστική αντίδραση, που έφερε μία δεύτερη ματιά και επειδή το στιγμιότυπο, στο οποίο σύντομα θα γίνει αναφορά, ήταν εντυπωσιακό στην ανάλυσή του, η απόφαση να δημιουργηθεί το blog ήρθε αυτομάτως, για να κλείσει τα κενά που άφησε συγκεκριμένη έλλειψη εργασίας.

Τουτέστιν: αυτό το blog καλείται να τρέχει παράλληλα με την αδρεναλίνη, η οποία οδηγεί στο πληκτρολόγιο σε πρώτη ευκαιρία. Κείμενα που δεν θα γινόταν να δημοσιευθούν κάπου αλλού και αναδημοσιεύσεις κειμένων του υπογράφοντα από άλλα Μέσα ή τουλάχιστον αυτός είναι ο πρώτιστος στόχος. Επίσης, η σύνταξη μεγάλων σχολίων είναι κανόνας, αν και δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να καταστρατηγηθεί. Δεν υπάρχουν θέσφατα στο συγκεκριμένο μπλογκ, το οποίο είναι νεογέννητο και ελπίζω να περπατήσει και να μιλήσει. Εγγύηση ότι θα μετατραπεί σε αξιοπρεπή σελίδα δεν γίνεται να δοθεί, καθώς μέλημα είναι η ευφορία της γραφής, ωστόσο προφανώς και δεν επιθυμώ να είναι κακόγουστο, για αυτόν τον λόγο, άλλωστε, οι επιλογές είναι συγκεκριμένες και, αν μπορεί να τις αποκαλέσει κάποιος έτσι, μινιμάλ.

Σκοπός του συγκεκριμένου πεδίου είναι η επικαιρότητα, αλλά όχι σε ό,τι αφορά τη χρονική αμεσότητα και τη σβελτάδα. Περισσότερο έχει να κάνει με την ανάλυση. Επικαιρότητα μπορεί να είναι μία ταινία 30 ετών η οποία εμφανίστηκε, μέσω της μεθόδου της διαλεκτικής, μόλις προσφάτως ή μία επέτειος που αξίζει να φανερωθεί. Στον κόσμο του ίντερνετ, ασφαλώς, το feed καταποντίζει το παρελθόν, αλλά ευελπιστώ ότι οι τεχνολογικές γνώσεις μου φθάνουν στο σημείο που αυτό το κείμενο θα παραμείνει στο μπλογκ μέχρι αυτό να κλείσει. Ως εκ τούτου, κάθε πολιτιστική και αθλητική εκδήλωση ή γεγονός που επιδέχεται ανάλυσης ή αναφοράς, πιθανότατα να γίνεται κείμενο. Από την άλλη μεριά, η μη αναφορά μπορεί να σημαίνει είτε έλλειψη ευχέρειας ή απόφαση μη επιδοχής. Ούτως ή άλλως μία τέτοια προσπάθεια δεν είναι κάτι άλλο από αντίθεση, που έρχεται και δένει με την πρώτη αντίθεση του κόσμου: του θνητού με το αιώνιο.

Αυτά για τώρα. Τούτο θα είναι το πιο μικρό κείμενο στη σελίδα, εκτός αν δεν γραφτεί άλλο.

—————

Πίσω